دسته‌بندی نشده

قیمت عکاسی عروس

عکاسی و فیلمبرداری مراسم جشن، یکی از موضوعاتی است که از شروع برنامه ریزی های برگزاری مراسم ازدواج ذهن زوج های جوان را به خود مشغول می کند. قیمت عکاسی عروسی و انتخاب مجموعه قابل اعتماد از مواردی است که عروس و دامادهای جوان را در ابتدای زندگی مشترک سردرگم می کند.

در این میان روش منطقی برای انتخاب یک آتلیه، دیدن نمونه کارها و مقایسه قیمت ها و کیفیت کار ارائه شده است. عکاسی و فیلم برداری عروسی، در میان مشغله ها و کارهای مختلفی که عروس و دامادها باید برای جشن عروسی خود مهیا کنند، گاهی به یکی از دشوارترین تصیم گیری ها تبدیل می شود. و در مواردی اگر انتخاب نادرستی انجام دهند، برگزاری بی نقص مراسم خود را در مخاطره ای جدی  قرار می دهند.

آتلیه عکاسی عروس با قیمت مناسب

از متداول ترین شعارهایی که آتلیه های عکاسی عروس به مشتریان خود اعلام می کنند، قیمت عکاسی عروس و داماد و مراسم عروسی با کمترین مقدار و یا شعارهایی است که تضمین کننده کیفیت و رعایت امانت در کار است. اما قیمت عکاسی عروسی را چه عواملی تعیین می­ کنند؟ چگونه از کیفیت خدمات آتلیه عکاسی عروس مطمئن شویم؟ آتلیه های عکاسی عروس هنگام عقد قرارداد با زوج های جوان قول های زیادی به آن ها می دهند، چگونه نسبت به این قول ها اطمینان داشته باشیم؟

عوامل تعیین کننده قیمت عکاسی عروسی

زمان برگزاری مراسم عروسی

   طبیعی است که زمان برگزاری مراسم عروسی و حتی زمان عقد قرارداد، در میزان قیمت عکاسی عروسی تاثیر دارد. شما هر چه زودتر نسبت به روز برگزاری مراسم خود به آتلیه مراجعه کنید و یا اگر مراسم عروسی شما در ایام غیر عید یا تعطیلی آخر هفته و مناسبتی باشد، شانس بیشتری برای دریافت خدمات عکاسی عروسی با قیمت پایین تر خواهید داشت.

محل برگزاری مراسم

محل برگزاری مراسم عروسی بر قیمت عکاسی عروسی تاثیر دارد. این که محل برگزاری مراسم در کدام نقطه از شهر و در چه مسافتی از عوامل عکاسی و فیلم برداری باشد در قیمت عکاسی عروسی تاثیرگذار است.

مدت زمان مراسم جشن

  مراسم جشن عروسی شما چه مدت طول خواهد کشید؟ عکاسی های جانبی و فرمالیته در برنامه شما برای عکاسی قرار دارند یا نه. برخی از زوج های جوان مایل هستند عکاسی و فیلم برداری مراسم آن ها از روی سناریو و برنامه های ویژه ای انجام شود؛ طبیعی است که تحت این شرایط قیمت عکاسی عروسی متفاوت خواهد بود.

نوع پکیج خدماتی

 آتلیه هایی مانند استودیو عکاسی فیروزه، برای پوشش تمامی سلیقه ها و توانایی های مالی، پیکج های متنوعی را به عروس و دامادها ارائه می دهند. نوع پکیج انتخابی شما نیز هزینه های مختلفی را در بر خواهد گرفت.

تجهیزات مورد استفاده

تجهیزات عکاسی بسته به نوع مراسم، دکوراسیون و متراژ محل برگزاری مراسم و تعداد مهمان ها متفاوت خواهد بود. هر یک از عوامل مذکور به تعداد و نوع تکنولوژی تجهیزات فیلم برداری و در نتیجه بر قیمت عکاسی عروسی تاثیر خواهند داشت.

به عنوان مثال در مواردی زوج های جوان مایل به تصویر برداری هوایی و یا استفاده از دوربین های مجزا برای بخش های زنانه یا مردانه جشن عروسی خود هستند. تحت چنین شرایطی عوامل فیلم برداری مجبور به استفاده از هلی شات و دوربین های فول اچ دی مجزا برای پوشش تمام بخش های مراسم خواهند بود. طبعا تحت چنین شرایطی قیمت عکاسی عروسی و فیلم برداری مراسم افزایش می یابد.

مجوز اتحادیه عکاسان

مجوز اتحادیه عکاسان گذشته از این که یکی از عوامل اعتمادساز برای مشتریان آتلیه عکاسی به حساب می آید، بر قیمت عکاسی عروسی نیز تاثیر دارد. زیرا قیمت عکاسی عروسی و فیلم برداری مراسم یک آتلیه عکاسی که زیر نظر اتحادیه عکاسان فعالیت می کند، بر اساس نرخ های اعلام شده اتحادیه تنظیم و اعلام می شود.

انواع پکیج های قیمت عکاسی عروسی

استودیو عکاسی فیروزه برای تمامی نیازها و سلیقه ها، تجهیزات و خدمات متناسبی برای عکاسی و فیلم برداری در نظر گرفته است. هر کدام از بسته های خدماتی ما شامل نرخ های مختلفی در قیمت عکاسی عروسی هستند. در ادامه با پیکیج های خدمات عکاسی و فیلم برداری استودیو فیروزه بیشتر آشنا می شویم.

پکیج عکاسی

این پکیج شامل سه زیر مجموعه خدماتی با قیمت های مختلف است. در تمامی این زیرمجموعه ها خدمات عکاسی حرفه ای به همراه نورپردازی انجام و در نهایت فایل عکس ها به صاحبان آن تحویل داده می شود. قیمت عکاسی عروسی در این پکیج ها از بازه ۹۰۰ تا ۴ میلیون تومان بسته به نوع خدمات متغیر است.

پکیج عقد

  پکیج عقد شامل دو زیرمجموعه خدماتی است. قیمت عکاسی مراسم عقد در این پکیج ها از ۱ تا ۱ میلیون تومان متغیر است.

پکیج عروسی

پکیج های مراسم عروسی دارای تنوع و خدمات گوناگونی هستند. مهمترین موارد این پکیج ها عکاسی و فیلم برداری باغ، عکاسی و فیلم برداری از سالن و چاپ عکس ها در قطع ها و سایزهای مختلف است. پکیج vip در این بخش شامل خدمات منحصر به فرد و هیجان انگیز بسیاری است. قیمت عکاسی عروسی  در این پکیج از ۴ میلیون تومان تا ۲۵ میلیون تومان متغیر است.

پکیج فرمالیته

 پکیج فرمالیته شامل خدمات عکاسی حرفه ای از باغ و عمارت، فیلمبرداری هوایی و خدمات دیگر است. قیمت عکاسی عروسی در این پکیج از ۵/۲ میلیون تا ۷ میلیون تومان متغیر است.

پکیج کودک

از جمله خدمات استودیو فیروزه در زمینه عکاسی، عکاسی کودک است. برای این پکیج نیز زیرمجموعه ها و خدمات مختلفی شکل گرفته است، که والدین بر حسب نیاز و توان مالی خود می توانند انتخاب کنند. قیمت عکاسی کودک در این پکیج در بازه ۸۰۰ تا ۳ میلیون تومان است.

بسیاری از پکیج های خدمات عکاسی، فیلم برداری، دیزاین سالن و گل آرایی نیز در مجموعه استودیو فیروزه در حال آماده سازی هستند که به مرور به اطلاع مشتریان خواهند رسید.

عکاسی و فیلم برداری عروسی در استودیو فیروزه

استودیو مذهبی فیروزه با گردآوری به روزترین تجهیزات و عوامل انسانی متعهد و متخصص، نیازهای زوج های جوان مذهبی را در زمینه عکاسی عروسی و آتلیه عکاسی به طور کامل رفع کرده است. ما در مجموعه استودیو فیروزه با ارائه پیکیج های مختلف قیمت عکاسی عروسی تلاش کرده ایم تا تمامی زوج های جوان مذهبی، لحظات زیبای زندگی خود را تا سال ها در کنار خود داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *